Yes! Je bestelling is (bijna) geleverd.
Om zeker te weten dat alles goed verloopt, kan je onderstaande checklist nog eens doorlopen.
1. Neem na de levering een momentje en controleer je bestelling. Zijn onze logistieke collega's per ongeluk iets vergeten mee te sturen? Meld ons dit dan uiterlijk 3 dagen na de levering! Zie hiervoor 'Ik heb mijn bestelling niet of niet volledig ontvangen'.
2. We doen er natuurlijk alles aan om dit te vermijden, stel je toch schade vast? Vervelend om te horen! Je mag natuurlijk verwachten dat je jouw bestelling in een goede staat ontvangt. Meld ons deze schade uiterlijk binnen 72uur! Als je meteen dit formulier invult, komen wij binnen 48 uur bij je terug! We beloven dat we samen een oplossing zullen vinden.
3. Wil je één van je producten retourneren? Dit kan binnen 14 dagen na je levering. Lees dan 'Hoe kan ik een product retourneren?'. Opgelet, enkel als de artikelen in oorspronkelijke en verkoopbare verpakking in ons magazijn terugkomen kunnen wij een terugbetaling doen.
4. Ga even rustig zitten en neem je installatiegidsen bij de hand. Voor de installatie van sommige producten kan je namelijk het best het één en ander voorbereiden.
5. Prik een moment in de agenda en geniet welverdiend van je nieuwe product(en). Lekker wat me-time in je nieuwe bad of juist een verfrissende douche onder je nieuwe douchekraan.