De status van je bestelling volg je in je account. De leverstatus van je bestelling hangt af van drie factoren.
1. De voorraad
Is een artikel nog niet op voorraad? Dan ontving je toen je jouw bestelling plaatste een vanafdatum waarop wij de artikelen in ons magazijn verwachten. Zodra alle artikelen op voorraad zijn, ontvang je een e-mail om een leverdatum te kiezen die voor jou uitkomt.
2. De betaling
Pas als je bestelling volledig betaald is, kunnen we je bestelling leveren. Meer weten over betalingen? Hier vertellen we je er alles over!
3. De leverdatum
Zijn alle producten op voorraad en heb je jouw bestelling volledig betaald? Dan kun je via je account een leverdatum kiezen die voor jou goed uitkomt.
Al een leverdatum gekozen, maar ga je last minute op vakantie of heb je onverwachts een belangrijke meeting op het werk? Bekijk hier hoe je je leverdatum kan wijzigen!
Wil je graag onze hulp? Geen probleem! Vul even dit formulier in of contacteer ons via onze andere contactmogelijkheden!