Afhankelijk van de grootte van je pakket kan je volgende stappen ondernemen :
Kleine bestelling
Wordt je bestelling via bpost of PostNL geleverd en ben je niet thuis? Dan wordt het pakket bij de buren of bij een pakketpunt in de buurt geleverd.
Grote bestelling
Een grote levering kunnen we alleen afleveren als jij of een kennis deze zelf in ontvangst neemt.
Was je niet thuis op het afgesproken moment, dan nemen wij de goederen mee terug naar ons magazijn. We nemen dan contact met je op om een nieuwe leverdatum te plannen. Voor de nieuwe levering zijn wij helaas genoodzaakt €39.95 in rekening te brengen. Bovendien kan het tot 10 dagen duren voordat wij opnieuw kunnen leveren.
Het is daarom heel belangrijk om op het afgesproken moment op locatie te zijn.
Kun je echt niet thuis zijn? Bel dan de dichtsbijzijnde showroom! De contactgegevens vind je terug onder de knop "showrooms" op onze startpagina!
We kijken dan samen wat we kunnen doen.
De manier van bezorgen hangt onder andere af van het aantal, de omvang en het gewicht van de producten die je bestelt. Bestel je in één van onze showrooms, dan zal onze adviseur aangeven wat de manier van bezorgen is. Online wordt de manier van bezorgen automatisch bepaald en die vind je terug in de stap Bezorgen als je online afrekent.
Pakketdienst | Transportfirma |
Kleine producten sturen we op via de post. Zo leveren we snel bij je thuis. Als je niet thuis bent, kan je achteraf je pakket afhalen in een afhaalpunt in je buurt. Als je op werkdagen voor 16u bestelt, dan verzenden wij jouw product(en) nog dezelfde dag vanuit ons centraal magazijn. |
Om grotere producten te leveren werken wij samen met een chauffeur, die een extra kracht meebrengt. Zij leveren standaard tot de eerste drempel op het gelijkvloers. In een aantal regio’s is het niet mogelijk om elke dag te leveren. Daarom krijg je in bepaalde gevallen enkel een aantal specifieke dagen in de week om uit te kiezen. |