De status van jouw bestelling kun je volgen in jouw account. De leverstatus van je bestelling hangt af van drie factoren.
1. De voorraad
Is een artikel nog niet op voorraad? Dan ontving je toen je jouw bestelling plaatste een verwachtdatum waarop wij de artikelen in ons magazijn verwachten. Zodra alle artikelen op voorraad zijn, ontvang je een e-mail om een leverdatum te kiezen die voor jou uitkomt.
2. De betaling
Pas als je bestelling volledig betaald is, kunnen we jouw bestelling leveren. Meer weten over betalingen? Bekijk even dit interessante artikel!
3. De leverdatum
Zijn alle producten op voorraad en heb je jouw bestelling volledig betaald? Dan kun je via jouw account een leverdatum kiezen die voor jou goed uitkomt.
Al een leverdatum gekozen, maar ga je last minute op vakantie en heb je onverwachts een belangrijke meeting op het werk? Bekijk hier hoe je je leverdatum kan wijzigen!
Wil je graag onze hulp? Geen probleem! Vul even dit formulier in of contacteer ons via onze andere contactmogelijkheden!