Je kunt jouw bestelling eenvoudig betalen via jouw account of via de betaallink die we je eerder stuurden via de mail. Werkt de link niet meer? Vraag dan een nieuwe link aan door te reageren op de mail waarin de originele link staat. Bij een bestelling in onze showroom betaal je altijd ter plekke 15% voorschot. Het restbedrag kan je betalen tot 4 werkdagen voor de levering (let op: bij betaling via een overboeking dien je het restbedrag uiterlijk 10 werkdagen voor levering te betalen)*. Je kan zelf kiezen of je dit in één keer betaald of in delen.
*We slaan met plezier jouw bestelling 3 maanden gratis op. Na deze 3 maanden vragen we je jouw volledig saldo te betalen. Meer info lees 'Kan X²O mijn bestelde producten voor mij tijdelijk opslaan?'
Let op: Let op: Betaal je via een overboeking? Dan hebben wij enkele aandachtspunten!
*We slaan met plezier jouw bestelling 3 maanden gratis op. Na deze 3 maanden vragen we je jouw volledig saldo te betalen. Meer info lees 'Kan X²O mijn bestelde producten voor mij tijdelijk opslaan?'
Let op: Let op: Betaal je via een overboeking? Dan hebben wij enkele aandachtspunten!
- Neem het precieze bedrag én de referentiecode (begint met RF..) exact over, ook de hoofdletters en spaties.
-De referentiecode en het rekeningnummer dat je ontvangt geldt alleen voor deze betaling.
-Bij een fout stort ons systeem het bedrag automatisch terug na 10 tot 12 werkdagen. Jouw gekozen leverdatum wordt in dat geval mogelijk uitgesteld.
-Voldoe de betaling dan uiterlijk 10 dagen voor de levering. Op die manier weten we zeker dat je betaling op tijd op onze rekening staat en zo kunnen we je levering vlekkeloos laten verlopen.
Benieuwd naar de status van jouw betaling?
In jouw account kun je zien of de betaling is gelukt of dat er nog een openstaand saldo is. Als wij jouw betaling ontvangen hebben, wijzigt de status naar 'betaald'. Geen zorgen, het kan na de betaling tot 24 uur duren voordat de betaalstatus wijzigt.