Je kan je bestelling makkelijk betalen via je account of via de betaallink die we je eerder stuurden via e-mail. Bij een bestelling in onze showroom betaal je ter plaatse altijd 30% voorschot. Het restbedrag kan je betalen tot 4 werkdagen voor de levering*. Je kan zelf kiezen of je dit in één keer betaald of in delen.
*We bewaren je bestelling met plezier voor 3 maanden gratis. Na deze 3 maanden vragen we je jouw volledig saldo te betalen. Meer info lees 'Kan X²O mijn bestelde producten voor mij in bewaring houden?'
Let op: Betaal je via een overschrijving? Dan hebben wij enkele aandachtspunten!
*We bewaren je bestelling met plezier voor 3 maanden gratis. Na deze 3 maanden vragen we je jouw volledig saldo te betalen. Meer info lees 'Kan X²O mijn bestelde producten voor mij in bewaring houden?'
Let op: Betaal je via een overschrijving? Dan hebben wij enkele aandachtspunten!
- Neem het precieze bedrag én de referentiecode (begint met RF..) exact over, ook de hoofdletters en spaties.
-De referentiecode en het rekeningnummer dat je ontvangt geldt alleen voor deze betaling.
-Bij een fout stort ons systeem het bedrag automatisch terug na 10 tot 12 werkdagen. Jouw gekozen leverdatum wordt in dat geval mogelijk uitgesteld.
-Voldoe de betaling dan uiterlijk 10 dagen voor de levering. Op die manier weten we zeker dat je betaling op tijd op onze rekening staat en zo kunnen we je levering vlekkeloos laten verlopen.
Benieuwd naar de status van je betaling?
Benieuwd naar de status van je betaling?
In je account kan je zien of de betaling is gelukt of dat er nog een openstaand saldo is. Als wij je betaling ontvangen hebben, wijzigt de status naar 'betaald'. Geen zorgen, het kan na de betaling tot 24 uur duren voordat de betaalstatus verandert.