Is je product op voorraad? Dan spreken we een leverdatum met je af op het moment dat je jouw bestelling plaatst. Is je product niet op voorraad? Dan brengen we je op de hoogte wanneer de producten binnenkomen in ons magazijn. Zodra alle bestelde producten op voorraad zijn, ontvang je een e-mail met een link waarmee je zelf een leverdatum kunt kiezen die voor jou uitkomt. Wel zo handig.
We proberen je zoveel mogelijk leverdata aan te bieden. Om grotere producten te leveren werken wij samen met een chauffeur, die een extra kracht meeneemt. In een aantal regio’s is het niet mogelijk om elke dag te leveren. Daarom krijg je in bepaalde gevallen alleen een aantal specifieke dagen van de week om uit te kiezen.
Grote bestelling geplaatst?
Je ontvangt 2 dagen voor de levering een SMS met daarin een tijdsblok van 2 uur, zodat je niet de hele dag thuis hoeft af te wachten. Op de dag van de levering ontvang je per SMS een duidelijk tijdstip van de levering. Ideaal, toch?
Klein product besteld?
Heb je een klein product besteld, dan verzenden we dit via bpost, Dynalogic of PostNL. De levering van jouw pakket kun je vanaf het verzendmoment volgen via een Track & Trace link. Deze link ontvang je de avond voor de levering via de mail.
Let op! Er kan pas geleverd worden als het volledige bedrag van de bestelling betaald is.