Plaats je een bestelling in één van onze showrooms? Dan bepaal je de leverdatum samen met je badkameradviseur. Bestel je online? Dan kies je zelf de datum uit de aangeboden data. De beschikbare data zijn op basis van de beschikbaarheid van je favoriete product.
We proberen om je zoveel mogelijk leverdata aan te bieden. Om grotere producten te leveren werken wij samen met een chauffeur, die een extra kracht meebrengt. In een aantal regio’s is het niet mogelijk om elke dag te leveren. Daarom krijg je in bepaalde gevallen enkel een aantal specifieke dagen van de week om uit te kiezen.
De chauffeur informeert je op voorhand over het tijdsblok waarbinnen je jouw bestelling mag verwachten. Daarvoor vragen we een telefoonnummer op te geven waarop je tijdens de kantooruren bereikbaar bent. Heb je ons een mobiel nummer gegeven, dan ontvang je twee dagen voor bezorging een sms met het tijdsblok waarbinnen je de bezorging mag verwachten. Heb je alleen een vast nummer doorgegeven? Dan bellen we je uiterlijk één dag voor levering.
Let op! Er kan pas geleverd worden als het volledige bedrag van de bestelling betaald is.