Bestel je in één van onze showrooms? Dan bepaal je de leverdatum samen met je badkameradviseur. Bestel je online? Dan kies je zelf de datum uit de aangeboden data. De beschikbare data zijn op basis van de beschikbaarheid van je favoriet product.
We proberen om je zoveel mogelijk leverdata aan te bieden. Om grotere producten te leveren werken wij samen met een chauffeur, die een extra kracht meebrengt. In een aantal regio’s is het niet mogelijk om elke dag te leveren. Daarom krijg je in bepaalde gevallen enkel een aantal specifieke dagen in de week om uit te kiezen.
De chauffeur informeert je op voorhand over het tijdsblok waarbinnen je jouw bestelling mag verwachten. Daarvoor vragen we een telefoonnummer waarop je tijdens de kantoortijden bereikbaar bent. Gaf je een gsmnummer op, dan ontvang je twee dagen voor levering een sms met het tijdsblok waarbinnen je de levering mag verwachten. Heb je enkel een vast nummer? Dan bellen we je ten laatste één dag op voorhand op.
Zijn niet alle elementen van je bestelling op voorraad? Dan krijg je van ons een richtdatum. Dit is nog niet de exacte leverdatum, wel de datum waarop we je producten in ons magazijn verwachten. Als alles op voorraad is, ontvang je een e-mail om je leverdatum te kiezen.
Let op! Er wordt pas geleverd als we het volledige bedrag van de bestelling ontvangen hebben.