De goederen worden geleverd tot aan de stoeprand. De chauffeur komt niet in het privédomein van de klant. Onze chauffeur heeft een strak leverschema en kan je niet helpen bij het binnenbrengen en monteren van je producten. We raden je aan om voldoende, sterke hulp te voorzien, zeker bij zware producten. De verpakking kan je niet terug meegeven aan de chauffeur.
Je X²O producten vlot geleverd tot bij jou?
Hier vind je alle cruciale tips om de levering zo goed mogelijk te laten verlopen:
VOOR DE LEVERING
- Is je product op voorraad? We spreken een leverdatum met je af op het moment dat je bestelt.
- Is je product niet op voorraad? We verwachten je producten in ons magazijn en kennen het exacte tijdstip van bezorging momenteel nog niet. Na betaling, markeren we de producten direct als bestemd voor jou. Later krijg je een e-mail om zelf je exacte leverdatum te kiezen.
- Wil je je adres of levermoment aanpassen? Dat kan tot 5 dagen voor de geplande levering in je account of via de klantendienst.
- Je volledig order betalen doe je ten laatste 10 dagen voor levering. Dit kan via de betalingslink in je account.
- Een levering van een kleiner pakker verzenden we je via bpost , bpost XL of PostNL langs. De levering kan je volgen via de track & trace. Deze krijg je de avond voor je levering per mail doorgezonden.
- We sms’en ten laatste de avond voor de leverdatum het uur waarop we langskomen.
- Wij bewaren je aangekochte producten volledig gratis tot 6 maanden na je bestelling.
TIJDENS DE LEVERING
- Zorg bij een grote levering voor een vrije oprit of wat ruimte in de straat zodat onze vrachtwagen makkelijk kan parkeren en uitladen.
- We leveren je producten tot op de stoeprand. Zorg voor voldoende hulp om je bestelde producten op de juiste plek te zetten.
NA DE LEVERING
- Pak je producten binnen de 48u uit en kijk of alles tiptop in orde is. Is dat niet het geval? Bel of mail dan naar onze klantendienst.
We wensen je veel badkamerplezier toe!